Menu

Stříbro v soutěži Young Lions je doma

2 min ke čtení

Naši designéři František Starý a Jan Říha získali druhé místo v soutěži mladých marketérů do 30 let – Young Lions, v kategorii Print, jež byla s přihlášenými 15 týmy druhou nejvíce obsazenou kategorií z pěti. Celá soutěž probíhala vzhledem k aktuální situaci online formou.

Soutěžní návrh printové reklamy Jana Říhy a Františka Starého z našeho týmu advertia digital.

Soutěžním zadáním bylo vytvořit inzerát pro nadační fond Dům Ronalda McDonalda, který se věnuje projektu výstavby domů v blízkosti nemocnic pro přechodné a bezplatné bydlení rodin s dětmi, které mají závažné onemocnění a musí být pod dohledem lékařů. Hlavním kritériem bylo zvýšení povědomí o nadaci a výstavbě prvního domu v motolské nemocnici pod heslem „Aby rodiny mohly být spolu“.

„Zadání jsme si rozdělili na několik částí, dali jsme si nějaký čas na projití briefu, sepsali jsme si ho do tří vět a následně vypíchli klíčová slova a slovní spojení. Rozešli jsme se a každý jsme si vymýšleli vlastní koncepty, abychom se navzájem nesváděli z cesty k nápadům. Pak jsme si je představili, seškrtali a doplnili. Vyřazovací metodou jsme vybrali ten nejlepší, který bylo zároveň možné realizovat v soutěžním úseku 26 hodin.

Náš koncept jsme založili na neočekávaném řešení každodenního problému. Jednoduchá otázka mezi matkou a dcerou: „Zavoláme si večer?“ je zodpovězena vizuálem. Hovor proběhne skrze telefony z papírových kelímků. To je možné díky dlouhodobému ubytování rodičů v blízkosti nemocnice. Telefonická hračka a její dětská dekorace přináší atmosféru kvalitně stráveného času s dětmi díky DRMcD.“ Říká František a Jan.

Ve čtyřčlenné porotě zasedli: Executive Creative Director Jacques Masssardo z Publicis Group, Creative Director Nicole Lypinska z Cheil Czech & Slovakia, Creative Director & Partner Martin Charvát z Haze a Executive Creative Director Aleš Polcar z OptimisThjnk. První místo obsadilo duo Martin Kraus a Roman Krmášek z McCann Prague, třetí místo nebylo obsazeno. Honorary mention putuje za dvojicí – Markétou Kolodžejovou z Yo‘ Mama a Jakubem Havlíkem z Publicis Groupe.

 | Veronika Vénosová
Veronika Vénosová

advertia digital named Top 2022 B2B Company by Clutch

1 min read

Today, we’re thrilled to announce that we’ve been recognized as a Clutch Leader in 2022. According to the ratings and reviews platform, we’re among the top B2B companies in the Czech Republic this year! #1 Top Advertising Agencies in the Czech Republic #1 Top Branding Agencies in the Czech Republic #1 Top Digital Agencies in […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Leoš Mareš novým Jonem Snowem [Marketing News 11.4.2022]

5 min read

Po menší pauze se Marketing News vrací v plné síle! Dnes se společně podíváme na novou HBO kampaň s Leošem Marešem, nový nealko drink balený do papíru, a nebo také na novou funkci YouTube, kterou pro nás nejspíše chystá.  Tak pojďme na to! Na video se můžete podívat TADY. Česko vítězem na EXPO 2020 v […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

TOP informační appky podle nás [Marketing News 7.3.]

3 min read

Vítejte u dalšího dílu Marketing News. Dnes jsme probrali jaké české firmy pomáhají Ukrajině, koho sledovat, když vás zajímá aktuální dění, ale nechybí ani témata, která probíráme na týdenní bázi. Na video se můžete podívat TADY. Top informační zdroje Nevíte koho sledovat kvůli aktuálnímu dění? My pro vás máme top našich nejoblíbenějších informačních zdrojů – […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

Kontakt

Už jen pár kliků a můžeme se spojit.

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

Ozvěte se nám
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace