20 značek
zvučná jména ve světě módy a hodinek táhnou žádoucí pozornost
mateřská společnost Luxury Brand Management (LBM) sdružuje více než 20 módních a hodinářských značek. na český trh už 9 let uvádí brandy jako Diesel, Tom Ford, Valentino, Dior, Saint Laurent, Versace nebo Breitling. provozuje 10 butiků, 2 z nich na Pařížské ulici. digitální aktivity skupiny LBM proto musí odrážet vysokou kvalitu produktů a vhodně doplnit offline prezentaci.
na webových stránkách společnosti se mísí značka skupiny LBM, značky kamenných butiků a jednotlivé módní značky. to všechno dohromady tvoří poměrně složitou strukturu. naším úkolem bylo přirozeně propojit jednotlivé kusy obsahu a nastavit v nich logickou hierarchii.
zvučná jména ve světě módy a hodinek táhnou žádoucí pozornost
je potřeba jasně informovat o místech přinášejících reálný zisk
nesmí se zapomenout na branding, propagaci samotné značky
bylo jasné, že máme klást důraz na strukturu a prezentaci značek. chtěli jsme ale vědět, co dalšího bude potřeba pro nový web upravit. protože když něco děláme, tak to děláme pořádně.
přehledná struktura a unifikovaná logika podstránek
představení a přehledy jednotlivých butiků
The Brands a Pařížská 17 získávají vlastní vizuální identitu
atraktivní, originální a jednoduše upravitelný vzhled webu
Už jen pár kliků a můžeme se spojit.
+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz