Leo Express
Jak jsme modernímu dopravci nastartovali digitální marketing hned v sedmi zemích Evropy.

Jak jsme modernímu dopravci nastartovali digitální marketing hned v sedmi zemích Evropy.
Jak jsme zaplnili přes 500 míst v pražském coworkingu díky digitálnímu marketingu.
Jak jsme skupině LBM redesignovali webovou prezentaci a vytvořili celou digitální strategii.
Připravili jsme komplexní digitální strategii a výkonnostní marketing pro Dermacol, doprovázený novým konceptem pro sociální sítě a digitálním rebrandingem. Díky nové strategii jsme byli schopni překonat rekordní prodeje oficiálního e-shopu stejně jako dlouhodobě růst.
Vzali jsme si na starost veškerý digitální marketing včetně tvorby oficiálních webových stránek pro koncerty Eda Sheerana v Česku. Díky dobře promyšlené remarketingové strategii jsme dosáhli rekordního počtu prodaných lístků na koncert v České republice!
HR je důležitou součástí společnosti Tipsport - zejména pro IT oddělení. Právě proto jsme vytvořili kariérní stránky (UX, wireframy, design a kód) společně s SEO optimalizací a nastavením pokročilé webové analytiky. Následně jsme spustili HR propagaci na sociálních sítích.
Stojíme za komplexní strategií a realizací digitálních aktivit pro dopravní společnost Leo Express - od vytvoření vizuálního obsahu pro všechny sociální sítě a výkonnostní kampaně v 7 zemích EU až po business consultingové aktivity.
Se společností pracujeme od doby, kdy byla založena pod názvem SmileCar. Náplní spolupráce byl výkonnostní marketing, design, sociální média, redesign webových stránek a analytika.
Vytvořili jsme reklamy na sociálních sítích pro hlavní koncerty organizované Colours Selection. Zároveň jsme se postarali o digitální analytiku, abychom mohli měřit veškeré interakce a prodeje včetně customer lifetime value.
Spravovali jsme sociálních sítě pro jeden z největších eventů organizovaných Lesy ČR, jehož cílem bylo rozšířit povědomí o akci a obohatit veřejné mínění o to, jaké jsou priority v lesnickém průmyslu.
Podrobně jsme analyzovali sociální sítě politických stran, které se zúčastnily voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Analýza se zabývala především mírou interakcí, obsahem, celkovým dojmem z profilů a důvěryhodností těchto profilů v rámci platformy.
Rádi podpoříme dobrou věc. Jako pro bono projekt jsme pomohli projektu Loono s výkonnostním marketingem zvyšováním povědomí o aktivitách této neziskové organizace a nastavením pokročilé webové analytiky pro doměření veškerých výsledků.
Redesignovali jsme globální stránky BudgetBakers a nastavili pokročilé SEO (optimalizace pro vyhledávače) se zaměřím na získání více neplacené návštěvnosti.
Vytvořili jsme strategii pro globální kampaň společnosti Diesel s názvem "Go With The Flaw" a jarní/letní kolekce zaměřené na metropolitní mládež s vášní pro progresivní módu.
Máme na svědomí výkonnostní a kreativní kampaně mířené na nábor nových zaměstnanců včetně tvorby autentického obsahu. Cílem těchto aktivit byla komunikace společnosti Auto Jarov jako atraktivního zaměstnavatele v automobilovém průmyslu.
Postarali jsme se o kampaně na sociálních sítích, jejímž cílem byla propagace velké otevírací akce nové pobočky Subway v Praze a zvýšení povědomí o značce.
Vypracovali jsme digitální strategii pro největšího dealera vozů Alfa Romeo a Jeep v České republice. Nadále spravujeme aktivity digitálního marketingu, čímž postupně pomáháme značce IMOFA dostat se dál v digitálním světě a zvyšujeme její prodeje.
Obstaráváme dlouhodobou digitální strategii a spravujeme digitální marketingové aktivity pro Luxury Brand Management. Do portfolia zastupovaných značek této společnosti patří například Diesel, Givenchy, Balenciaga, Valentino, Saint Lauren, Versace a další.
Nastavili jsme výkonnostní kampaně zaměřené na prodej nových produktů (Sodexo Bonus Pass a Gastro Pass). Kampaně komunikovaly nové zaměstnanecké benefity a měly jeden cíl - získat nové business partnery.
Převzali jsme digitální marketing pro oficiální e-shop společnosti Fatboy. Cílem spolupráce bylo zvýšení prodejů a propagace Lamzac - nového produktu společnosti, který se stal trendem.