Menu
Jak jsme nastartovali digitální nábor jedničce českého kurzového sázení.

O klientovi

Sázková kancelář, která stojí na moderních technologiích a jedinečné komunitě sázkařů – to je Tipsport. Na českém trhu působí od roku 1991, v roce 2005 vstoupila i na Slovensko. Dnes je mezinárodním holdingem s 95 % sázek uzavíraných online. V Čechách provozuje na 1.000 poboček, zaměstnává přes 3.000 lidí a drží 70% tržní podíl.

Začátek spolupráce

Zadavatelé z Tipsportu narazili na případovou studii o naší práci pro Leo Express. A bylo rozhodnuto. Potkali jsme se, zjistili cíle a navrhli strategii, vyřešili formality – a pustili se do práce.

Nejdříve jsme si zjistili všechny potřebné informace.

Cíl projektu

  • Posílit brand z hlediska náboru a HR
  • Co nejrychleji obsadit volné pozice na pobočkách

Odsouhlasený postup

  • Sestavili jsme nabídku na míru
  • Rozdělili jsme projekt do dvou fází: úprava conversion rate a získání trafficu

První fáze,
atraktivní webovky

V první etapě jsme připravili redesign kariérního webu. Záměrem bylo zvýšit konverzi stávajícího trafficu – neboli přimět návštěvníky, aby požádali o práci.

Výzva

Měli jsme prodat 3 výhody práce v Tipsportu:

Klidná lokalita

Beroun jako královské město, co si zamilujete.

Bohaté benefity

Přátelská firemní kultura a dlouhý výčet benefitů.

Zajímavá práce

V Tipsportu se například zpracuje víc transakcí než v běžné bance.

+ Automatizace

kariérní web bylo třeba napojit na HR portál a vše zautomatizovat

Proces

Nový web jsme tvořili v pěti krocích:

  1. Začali jsme prioritizací obsahu a uživatelskými scénáři
  2. Podle obsahu jsme rozvrhli a definovali UX a screenflow webu
  3. Získali jsme potřebný feedback na vytvořené wireframes
  4. Napsali jsme texty a provedli konečnou úpravu vizuálu pro finální feedback
  5. Na základě komunikace a požadavků správců HR portálu jsme nakódovali web

Závěr první fáze

  1. Uznání na LinkedInu od přímé konkurence
  2. Pochvala HR oddělení od CEO společnosti Tipsport
  3. Oddělení designu spokojeno s naším vizuálem a respektováním brandbooku
  4. Dvojnásobný počet uchazečů přihlášených z kariérních stránek

Druhá fáze,
relevantní návštěvnost

V druhé fázi přišel čas přivést na nový web víc lidí. Současně jsme začali pracovat na HR marketingu a využili jsme sociální sítě.

Výzva

Řešili jsme nejen vypracování kampaní, ale taky aktivní oslovování uchazečů.

Lokalizované kampaně

Kampaně jsme cílili na pozice pro centrálu v Berouně a pro jednotlivé pobočky jsme připravili speciální lokalizované kampaně.

Aktivní oslovování

Aktivně jsme oslovovali uchazeče vhodné na pozice do vzdálenějších poboček; nejsou totiž na LinkedInu, nehledají aktivně práci a nepoužívají HR portály.

Proces

Proces se skládal z těchto aktivit:

  1. Nejdříve jsme definovali, co chceme propagovat. V některých reklamách komunikujeme celá oddělení, v jiných konkrétní pozice.
  2. Vytvořili jsme cílové skupiny podle zájmu, demografie a geografie, pracovního zařazení a zkušeností. Tak jsme mohli co nejpřesněji zacílit na možné uchazeče na IT pozice, což byl hlavní cíl celého projektu.
  3. Pro každou pozici jsme prostřednictvím nástroje Facebook API for Marketing připravili velmi úzké a relevantní segmenty cílení.
  4. V rámci zákaznické cesty jsme doplnili komunikaci o remarketing. A z vlastních uživatelů si vytvořili look-a-like audiences (jim podobná publika).
  5. Vytvořili jsme adekvátní vizuály a doplnili copywriting i reklamy.

Závěr druhé fáze

  1. Po spuštění jsme zvýšili traffic na webu o více než 135 %.
  2. Facebook se stal nejsilnějším zdrojem kandidátů.
  3. Od spuštění webu pozorujeme stálý růst návštěvníků.

Výsledky

  1. Dvojnásobný počet uchazečů z kariérních stránek
  2. Uznání od přímé konkurence
  3. HR oddělení pochváleno
  4. Oddělení designu spokojeno
  5. Jeden proklik na pozici za desetinu ceny
  6. Desítky relevantních uchazečů za první měsíc propagace.
od: Ondrej Ludvik, HR Manager, Tipsport
pro: advertia digital
předmět: Top HR Web, very nice

,,Největší přínos vidím v tom, že advertia řešila koncepčně vše od začátku do konce a systematicky. Navíc to dokázali zkombinovat s našimi představami a požadavky tak, aby to vyhovovalo všem, nám v Tipsportu i potenciálním uchazečům."

Ondrej Ludvik
Poptat agenturu

Jste připraveni využít svůj plný digitální potenciál? Skvělé, pojďme na to.