Menu

WorkLounge: Jak těžké je zaplnit coworkingy pro více než 500 lidí?

jak jsme postupně provedli komunitní coworking celým digitálním marketingem

#casestudy
scrollujte dolů Advertia | WorkLounge case study - obrázek 1

o klientovi

coworkingové centrum WorkLounge pronajímá kanceláře freelancerům i malým a středním týmům. patří u nás mezi hlavní coworkingové poskytovatele, ale zakládá si na budování komunity členů a přátelské atmosféře. mají pobočky v Praze na Karlíně a Václavském náměstí a taky v americkém Cape Coral.

výzva

aby se mohl celý projekt realizovat, WorkLounge masivně investoval do rekonstrukce prostor. naším úkolem bylo pomoct zajistit návratnost této investice (ROI) v objemu nižších desítek milionů korun.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 2

postupně jsme prošli všechny digitální aktivity... a nejen je

1. výkonnostní marketing

spustili jsme efektivní kampaně pro získání nových členů komunity WorkLounge. zaměřili jsme se na hlavní sociální sítě - Facebook, Instagram a LinkedIn. nechyběla ale ani propagace ve vyhledávačích.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 3

2. redesign webu

provedli jsme analýzu webu, navrhli redesign včetně designu emailů a udělali nový web. standardní analytiku jsme dělali za pomocí Google Analytics. analyzovali jsme ale také chování uživatelů přes Hotjar.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 4

3. brand manuál

vytvořili jsme coworkingu novou vizuální identitu a sepsali její pravidla pro všechna použití. součástí identity byly nejen digitální věci, ale i materiály pro offline.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 5

4. sociální sítě

postarali jsme se o tvorbu a publikování relevantních příspěvků na sociálních sítích. tvořili jsme fotky, videa i samotné texty. to všechno jsme rozplánovali, zpropagovali a následně reportovali.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 6

5. proces prodeje

pomohli jsme optimalizovat sales process tak, aby se víc poptávek proměnilo v zakázky. byli jsme k dispozici při plánování expanze, benchmarkingu, analýze konkurence, tvorbě person, ale i třeba definici value proposition nebo tvorbě sales pitche. pomáhali jsme i s nastavením CRM.

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 7

výsledky

více než 1000 poptávek

poptávek členství přes online formulář

vícě než 300 poptávek

poptávek členství přes telefon

18.982 % návratnost

roční návratnost naší práce

celkově 42 % zvýšení konverze

zvýšení konverzního poměru

2.500.000 zobrazení

zobrazení v digitálním prostoru

30.000 návštěv

návštěv na webu po redesignu

Advertia | WorkLounge case study - obrázek 1 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 2 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 3 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 4 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 5 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 6 Advertia | WorkLounge case study - obrázek 7
Poptat agenturu

Jste připraveni využít svůj plný digitální potenciál? Skvělé, pojďme na to.